DerinTuana işte tam olarak bu yüzden artık herhangi bi durumu savunmayı bıraktım. Alabilenler alamayanların hakkını daha çok savunuyor. Alamayan bir çok kesim halinden zaten memnun. Tabi kurunun yanında yaşta yanıyor malesef ki.
Ki reisi savunmadığım için genellikle dinsiz olduğum düşünlürken😅 tam aksine. Allah korkumdan bilirim ki , “ Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır” bu zamana kadar hep bu inancımla sesimi çıkarmışlığım vardı. Ama artık pes ettim. İnsanlar kendi hakkını savunmuyorsa ben daha fazla ne yapabilirim ki ..