Kızlar bugün yemek yerken göz ovuşturmayla da ilgili bir post açmıştım, bir kısmınız ordan biliyorsunuz zaten: bebeğim 10 aylık ve iştahsız bir bebek. Mama sandalyesine çok zor (oyunlarla falan) oturtuyoruz, önlüğün dahi çok zor takıyoruz ve hemen elleriyle çıkarıyor, ağlıyor. Ek gıdaya başladığımızdan beri böyleydi ama özellikle bu ay çok çok az yiyor ve kilo alımı da düştü. Anne sütüyle beslenmek istiyor daha ziyade. Ama artık ek gıda da alması lazım. O yemedikçe bana dert oluyor ve üzülüyorum. Mama sandalyesinde çevirmediğimiz oyun, gösteri kalmıyor sırf ağzı açık kalır da birkaç lokma belki yedirebiliriz diye. Su versem aynı kaşıkla kızım onu içiyor. Yemeği görünce ağız kilit, eller barikat. Elini göz, kulak dahil sürmediği yer kalmıyor. Yani her ek gıda zamanımız bir mücadele :( yemediğinde ağlayana kadar zorlamıyorum, sabırla belki yer diye bekliyorum. Yememekte ısrar eder ve ağlarsa da zaten mama sandalyesinden kaldırıyorum temizleyip. Bu durumu yaşayanınız var mı? Ne yapmamı tavsiye edersiniz? Ne zaman düzelecek bu iştahsızlık? 😔