merkursavascisi_06 ben de oğluma bebekliginden beri hep çiçekleri sevelim derdim o ilgilenmediginde bile okşayip sevdirirdim omyüzddn çiçeklerin hep cici yapılacak bişey olduğunu düşündü. 1 yaş civari topraklari deşmeye başlamişti yüksege kaldirdim şu an 2,5 yaşinda tekrar yerde ciceklerim ve zarar vermiyor. Arada gidip gelir okşar bakar ama pek ilgilemiyor cogunlukla