End22 34 günlüğüz fakat oğlumun saçı yok denecek kadar az normal mi böyle olan var mi kızlar hiç çıkmıyor gibi satı sarıı tüy gibi
Emrhn22 End22 oğlumunda neredeyse 1 yaşına kadar saçı çok azdı özellikle 8-9 aylık olana kadar kel gibiydi 1 yaşından sonra uzadı bağlanıyordu bile hiç endişe etmeyin şuan ayda bir saç tıraşı yaptırıyoruz o kadar hızlı uzuyor☺️
Buse18062 End22 Çıkacak merak etmeyin. Saçlarını taradiginiz günler bile gelecek , daha çok minnacık . Rabbim bağışlasın