Ozlmo Selam kızlar, ben belden uyuşturmalı sezeryan oldum ve doğum sonrasında bedenimin üst bölümü yani gerdan,köprücük kemiklerim ve omuz başlarımda geçmeyen bir ağrı var size de oldu mu olduysa neler yaptınız acaba sezeryandan kaynaklı mıdır?
nhlhmz11 Ozlmo kaç gün oldu , ilk başta bende de oldu, şuan unuttum ama mantıklı bir açıklaması vardı, sonradan geçti ama
Ozlmo 2 ay olacak 3 gün sonra bazen öyle şiddetleniyor ki çocuğu bile zor kaldırıp indiriyorum bazen de hiç birşey yok