Merhabalar. Ben şu an bir anneyim, benim annemde ben küçükken maddi zorunluluktan dolayı bir buçuk aylıkken bırakıp çalışmış. Eğer maddi bir zorunluluğunuz yok ise işi ikinci plana atmanızı öneririm , tabiki hayatınızı bilmiyorum karışmak haddim değil ama annesi çocukken çalışan bir kişi olarak yazmak istedim, annenin yerini bütün dünya gelsede tutmuyor