tekbasimabakiyorum
5.5 ayda tadımlara blw ile başladık ama iyi yol alamadık. Yaklaşık 8.aya kadar çoğu leyi ven verdim. 8.aydan sonra artan iştahsızlığı yüzünden blwye geri döndük. 10 aylıkken çatal ve kaşık kullanmayı öğrendi. Şimdi 22 aylık oldu, eğer çorba yiyecekse ben destek oluyorum, onun dışında her şeyi kendisi yiyor. Yani dengeli gidiyoruz diyebiliriz.