Nickibosver Bence de cok iyi olur özellikle ev hanımları icin. Bazen 2 hafta ise gitmediğim oluyor (kendi isimiz), cok daralıyordum. Düsünüyordum , annem ev hanımıydı 2 cocuk büyüttü hic mi sıkılmadı napıyodu diye. Simdiki ev hanımları da sıkılıyordur tüm gün evde cocukla hic kolay değil. Bence hemen hayata geçirilmeli. Önemli olan güvenebileceğin biri olması