Semadefnemurat Kızlar 1 ay 5 gün önce sezaryen doğum yaptım sırt agrım hiç geçmedi siz ne durumdasiniz ya
Hazal_annesi Semadefnemurat ağrı ne kelime artık sızlıyor sancı gırıyor insanın sırtı sancır mı ya benimki sancıyor 😢
Ozge23 Semadefnemurat 3 ay oldu sezeryanla doğum yapalı doğumdan sonra ilk 2 ay çok şiddetli oldu biraz biraz azaldı şuanda ama oturduğum yerden sağa ve sola asla dönemiyorum kaldım böyle valla 😔😔
Mucizebebek Semadefnemurat canm emzirirken sırtını yastıkla destekle. Emzirme pozisyonu da tetkliyor. Spinal mi oldun
Semadefnemurat Hazal_annesi benim de öyle ya ne yapıcaz bilmiyorum. Acaba emzirirken kambur durmaktan mı oluyor
Hazal_annesi Semadefnemurat galiba ya dık durmaya çalışıyorum ama farkında olmadan kendımı kambur buluyorum 🙁
Tontisimm 11 aydır geçmedi! Sezeryan doğumun sadece bende bu hatırası kaldı🥺 bekarlığımda da vardı hep sırt ağrılarım ama doğumdan sonra arttı
Hazal_annesi Semadefnemurat al benden de o kadar hamile ıken vardı kurtuldum dedim sonra geri başladı
Ozge23 Semadefnemurat yok öyle bir sıkıntım yok ama sırt ağrısı hepsine bedel bence 😔 tülbent niye koyuyorsun
Semadefnemurat Mucizebebek evet öyle yapıyorum artık. Genel anestezi oldum ama ameliyathanede çok üşüdüm ayılma odasında da aynı şekilde
Mucizebebek Semadefnemurat normalde spinal olanlar bel ağrısından muzdarip o yüzden sordm canım. Çok kalmşsan soğuk almışsındır kendni sıcak tut sürekli suya falan girme geçer inşallah canım. Geçmiş olsn 🌹