Ara ara oluyor ben bu dönemde eskilerin bir tarifi var ek gıdaya döndüren onu yapardım
Size tarifi vereyim yapmak isterseniz
1,5 çorba kaşığı un hafif kavurun
İçine 1kaşık tel şehriye
Ve çorba olacak şekilde su koyup pişirin çok hafif kıvamlı olsun minik tuz atabilirsiniz daha iyi yiyorlar . Bunu inanın 2-3 gün yaptım sonra düzeldi umarım sizede faydası olur .