Kızlar maalesef 2011 de guatr ameliyatı oldum ve ses tellerim felç oldu. Bir şekilde konuşmaya başladım ancak nefes zorluğu vardı gece horlama cabası. Üst solunum yolu enfeksiyonu oldum 2 hafta önce ve şuan nefes alamıyordum doktora gittim kortizon iğne yaptılar ancak acil ameliyat dedi hayati tehliken var dedi. (Gittiğim bütün doktorlar aynısını söylüyor) çevrenizde bu ameliyatı olan var mı? Sesi geri geldi mi? Çok üzülüyorum nefessiz kalıp ölüm riskim var.