Merhaba güzel Anneler🌸
Benim tatliş bir oğlum var 5 aylık kendisi emziriyorum normalde ama artık işe başlamam gerekiyor.
Biberonu asla kabul etmiyor su bile içmiyor aynı şekilde emziği de istemiyor ben çok zorlanıyorum
Yardım edin nasıl alıştırabilirim 🙏