Ahmel Defneminannesiyimmmm gazi vardır normaldir benm 10 aylik bbgm var uyku sorunu oluyor zmanla duzelir
edafmo Defneminannesiyimmmm ilk zamanlar olabiliyor böyle. Benim bebeğim de öyleydi göğsümde uyurdu hep gece gündüz yarı oturur vaziyette uyuyordum
Defneminannesiyimmmm tomvejerry uyuyor beşiğine koyduğum an gözlerini açıyor kucağa alıştı galiba ya :(
midekoruyucu Defneminannesiyimmmm bebek arabasında uyutmayı deneyin. Bebekken hep öyle yapardım ben. Kurtarıcı oldu. Koyun arabaya ileri geri derken uyuyor. Sonra ellemiyorum kalıyor orda