3ay 24 günlük bebeğim var mama yiyor ve son 3 gündür iştahı çok az mamayı veriyorum ağlamaya duruyor zorluyor kendini yememek için atak dönemi falan olabilir mi gerçekten o kadar zor geliyor ki şu 3 gün hem üzülüyorum psikolojikmen gerçekten yoruldum