Merhabalar
2 Ay 10 günlük bi kızım var. İlk doğduğunda sarılık olduğu için 20 gün meme +mama vermiştik. Sonrasında genelde hep meme verdim sadece ayda 1-2 kere süt sağıp vermiştik biberonla . Son 10 gündür bi iştahsızlık seziyorum . Memede maksimum 15 dakika duruyor bazen 5 dakika . Bazen hiç ağzına sokmuyor ağlıyor, biberonla yada kaşıkla süt vereyim diyorum onları da almıyor .Gece 4.5-5 saat uyuyor uyandırsam da bu arada emmediği için bende dokunmuyorum . Çişli 4-5 bezi kakalı 2-3 bezi çıkıyor nasıl doyuyor ben anlamadım ? Meme reddi gibi bişey mi bu