Kizlar merhaba. Markette glutensiz un gördüm. 5 bucuk aylik kizim var. 6 ayindn sonra kullanirim Daha sağlıklıdir dusumcesiyle aldim. Ama ustunde çölyak hastalari icn doktor tavsiyesiyle kullanilr fln yaziyo sonradan fark ettim. Nettn baktim normal bebekler icin cokda saglikli olmadigi gibi seyler yaziyo. Aranizda kullanan varmi bebegine? 🙄 yani ben bunu nasil degerlendirebilrim bebegim icin olmasa bile?