Pearlyyy Benim de bebeğim tontik, 5 ay olucaz 9.500 kg ben de cok endiselenmistim ilk baslarda, hem süt hem mama takviyeli gidiyoruz biz de. 2 aylıktan bu yana aynı ölçüde mama vermeme ragmen ayda 1kgdan fazla aldı hep. Meğersem sütüm yağlıymış. Doktorumuz da diş çıkarma, yürüme derken bu kilolaları atacağını korkacak bir şey olmadığını söyledi. Çok şükür sağlık açısından hiç bir problem yok obez de degil olmayacak da dedi. Benim de içim rahatladı. Sen de takma kafana yemeyen zayıf çocuklar daha zor, bizimkiler böyle iyi boşver :)