Mamtica1 Yeni doğan bebekte hem anne sütü ile besleyip hemde mama takviyesi kullanan var mı ? İlk doktor randevumuzda sarılık olmaması için doktor mamaylada takviye yapın demişti siz neler yaptınız
[silindi] Mamtica1 yeni dogdugunda hem anne sutu hemde mama verdim doktor sarilik olmamasi icin boyle yapmami soyledi ama yinede sarilik olmustuk bi gun hastanede yattik ışın tedavisi aldik.
Zehrakizim06 Mamtica1 bende hem anne sütü hem mama veriyorum doğumumdan beri sütüm çok az geliyor olabildiğince vermeye çalışıyorum sol göğsüm tamamen gitti çok üzülüyorum ama olsun vardır Rabbimin bildiği mama benim kızıma çok iyi geldi çok iyi kilo aldırdı maşAllah 😊
Nehirimasli Mamtica1 hem mama hem annesutu veriyorum.anne sütü aldığı surece takviye olarak mama vermenin Bi sakıncası yok bence.cocuk doyuyor sarılık olmuyor cabuk kilo alıp gelişiyor
Mamtica1 Nehirimasli bana bir kaç arkadaşım seni emiyorsa mama verme ne gerek var dedide bende doktora gidince danışacağım korktum alışır beni emmezse diye 🤷🏽♀️