Bushramila bence üzülmeyin mama ile değil de meme ile alacaktır kilo hemen değil, biraz zaman alır, hani çok tombul tombul alacak kadar da olmaz belki ama bebek memenizi emdikçe sütünüz artacaktır. Gerçekten, bende de mama desteği var aylardır kesmek istiyorum mamaya rağmen aylarca sınırda kilo aldı, ama sağlığı yerinde, gelişimi yerşnse, doktorumjz bu onun kendi persentili dedi evet tüm beceri ve gelişim adımları her şeyi yolunda ve ben endişelenmeyi bıraktım artık, ben de kilolu biriyim bebeğim olmasın bari ne gerek var, aslolan sağlığı. Ben doktor kontrollerini ve gelişim adımlarını yoğun takip ettim, gözüm hep üstünde oldu, günde 15′in taban olduğu dönemde önce 12 gram aldı, doktor mama artırmadı, memeye devam dedi, bir sonraki hafta 15 Gr ve bir sonrali hafta da 17 Gr aldk kkzım. Zaman alacak ama gözünüz üzerinde olarak rahat olun derim. Mama ile 20 gram alacağına anne sürü ile 17 gram alsın dedi doktorumjz