Mygirlmybaby benım kızım gecırdı normalde uysal sakın bebebktı cook huzursuzdu sureklı aglıyordu agzında tuhaflık oldugunu farkttım annelık işte ıyıkıde farkettım acıle gıttık bogaz enfeksıyon bıde agzında yara vardı antıbıyotıl kullandım uc gun sonunda ıyı oldu 1 hafta boyunca duzenlı kullandım hem enfeksıyonu gectı hemde agzındakı yara ıyılestı doktorumuz dısten kaynaklı dedı alt dıslerı cıkmıstı ust dıslerı cıkartacaz bakalım beklemedeyz hala