7 -10 güne kadar normal diyor doktor. Günde 7 kez kaka da yapabilir; 7-10 gün hiç de yapmayabilir diyor. eğer emiyorsa sizin yedikleriniz katı olabilir, biraz lifli beslenirseniz belki bağırsakları çalışır. Bir de böyle durumlarda probiyotik öneriyor doktor. Biogaiga gibi… eğer önerir ve alırsanız buz dolabında muhafaza etmeniz gerekir, sevgiler.