Ezgiiokay 4.5 aylıkken devam ettim işime hafta sonlarım tatil 9-5 çalışıyorum, işim evime 10 dk. İlk zamanlar zordu, sabah çıkmadan emziriyordum sonra iş yerinde de hep sağdım 6.aydan sonra ek gıdaya başladık şuan hala emziriyorum 18 aylık oldu zor ama alışıyor. Anne içinde bebek içinde çalışmak güzel birşey daha çok hayata motive oluyorsun evdeyken bu kadar enerjim yoktu ama şimdi birşeyler yaptıkça sürekli bir enerjim var