Uyukizim-33 Ya bu saat oldu hala uyumadı gündüz de düzgün uyumadı ve saatlerdir mememde . Sinirlerim bozuldu yaaa bu nasıl bebek
Damlakeskinn Uyukizim-33 bak benimki daha yeni uyudu ağlıyor durmuyo hadi diyorum yok sallıyorum yok geri gitmek istiyo en sonunda dedim tamam ağla yorul biraz kıymadım aldım kucağıma baktım gidiyo gözler hemen salladım ve uyudu şimdi anne saati yapıcam çocuğunuz ağlıyorsa biraz bekletin belki bir dk sonra direk uyur zaten
Damlakeskinn Uyukizim-33 bırak biraz ağlasın yorulsun tabi çok da ağlatma zaten memeyi ağzına alsın gözler gider birde emzik kullansana o daha iyi
Uyukizim-33 Damlakeskinn yok sustu ama uyumadı memeyi ağzında dakikalarca tuttu ama uyumadı , uyumuyor ,uyumayacak galiba
Bsnl Uyukizim-33 aynı durumdayım. Gece de sabaha kadar mememde. Yüz kere uyanıyor. Gündüz de pek uymuyor. 7 aya gircek
mrmlkkk Bsnl uyku eğitimi almayı düşünüyorum bizde 7,5 aylık(düzeltilmiş) ikizlerim. Uyumuyorlar ya , gece geç yatıyorlar kaç kere uyanıyorlar sabah erken uyanıyorlar ne duzenımız var anlamadım bazen gündüz üç uyuyorlar bazen iki şaştım kaldım
Uyukizim-33 Bsnl hiç böyle yapmazdı ilk defa bu saate kadar uyumuyo yani sorunu olmadığı halde. Kolikti 3,5ay o zmn derdini biliyordum o yüzden sakin kalabiliyorduk ama şimdi ni sıkıntısı yok niye uyumaz ki yaa