vahideyegenoglu bebeğimi sürekli yüzüstü yatırıyorum diğer türlü sürekli kalkıyor bu şekilde daha derin ve uzun uyuyor bi sakıncası olur mu acaba
sehrengiz_8 vahideyegenoglu hö genelde sırt üstü ve baş yana çevirilerek yatırılır omurga sağlığı için öyle demişti ebemiz yanlış hatırlıyor da olabilirim ama ben hep sırt üstü başı yan çevirdim
kimbuanonim vahideyegenoglu gündüz uykularını o şekilde yapıyordum ben gözüm üzerindeyken gece cesaret edemezdim
Ipek222 vahideyegenoglu ilk 4 ay ben de öyle yaptım çünkü başka türlü irkilip hemen uyanıyordu ama yüz üstü güvenli bir pozisyon değil kusma ihtimaline karşı gözetiminiz altında değilken yatırmasanız daha iyi aslında
tazeannis_ vahideyegenoglu yaa bende o şekil yatırıyorum diğer türlü kalkıyor hep alışır diyede korkuyorum ama napim
Betoli vahideyegenoglu amerikan pediatri akademisi 1 yaş altındaki bebeklerin yüz üstü yatmasını önermiyor. Doktorumuz da aynı şekilde. Bebek kafasını çevirmek istediğinde taşımaktan yorulduğu için yüzünün yatağa gömülüp boğulma riski oluyor. Sırtını destekleyerek yan yatırabilirsiniz. Sık uyanmasına da yarım kundak çok iyi oluyor. Ben cırt cırtlı kullanıyorum. Eşim deli gömleği diyor. :) Link bıraktım https://www.e-bebek.com/sevi-bebe-kemer-kundak-p-sev-504?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=18003580289&utm_content=&utm_term=&gclid=EAIaIQobChMI1NKaxe2CgAMV04uDBx1JsgYEEAAYASAAEgI7VvD_BwE
Cikoleyla vahideyegenoglu gebe okulunda asla yapmayın demişlerdi, başında durup saniye atlamadan gözetlemeyecekseniz yatırmayın bence de. Boğulma riski var. Yandan destekleyerek yan yatırmak daha iyi.