Kuzularinanasi Mra1 bnde kullanmak durumunda kalicam.bikac yerde cok az eser miktarda kana geciyor bisey olmaz diye yorum yazan doktorlar var.
Kuzularinanasi Mra1 evet bnmki de 13 aylik ama cogunluk emiyor .kullancam ben baska carem yok tatili ziyan da edemem acikcasi.tampon fln denesem de diye dusundum ama suda sisiyormus ve 2 3 saatte degismek gerekirmis.sanirim onu da yapamam gibi geliyor.
Mra1 Kuzularinanasi evet bende kullanıcam sakıncası olucağını düşünmüyorum ama yinede bir doktora sorucam🫠