Aradan çok zaman geçmiş ama görürseniz ve dönerseniz sevinirim. Bu gece biz de aynı durumu yaşadık. Uyandı deli gibi ağladı ayaklarım ağrıyor diye. Gece boyu iki defa uyandı ve çok zor sakinleştirdik. Benzer durumu yaşayan var mı diye bakarken paylaşımınızı gördüm. Doktora vs gittiniz mi durum nedir acaba