Rumuz_13 Kızlar içine ona göre az şeker koyup yapabilir miyim inek sütü olacağı için yasaklı mı bilmiyorum
livanurvealpinannesi61 Rumuz_13 şeker 2-3 yaşa kadar önermiyor uzmanlar hatta hiç şeker koymayın onun dışında sütlaç yiyebilir. Şeker sağlıklı değil
Mrvsmt2502 Rumuz_13 şekerde sütte bebekler için iyi değil canım vermeden daha iyi ama sen bilirsin tabi
livanurvealpinannesi61 Rumuz_13 bize yaptığımız gibi yapıyorum şeker koymadan alıyorum kaselere canım
livanurvealpinannesi61 Mrvsmt2502 sütü direk vermek zararlı pankek kek poğaça sütlaç da kullanabilirsiniz