iremtaha9 7 aylık bebeğim öksürüyor grip gibi belirtiler var çok korkuyorum bitkisel deneyimleriniz varsa paylaşabilir misiniz yarın doktora randevumuz var ama şu an çok endişeliyim lütfen
Emirin_Annesi10 iremtaha9 1 çay kaşığı pekmezi tavada ılıtıp içine çok az bsy tereyağı atın ılık sekilde verin öksürüğe birebir hemen de su vermeyin biraz boğazını yaksın 10 dk sonra verin suyu şifa olsn
Emirin_Annesi10 iremtaha9 birsey olmaz merak etmeyin çok daha yeni annesiniz bu tedirginliğiniz normal😊 anne sütü alıyorsada bolbol emzirin anne sütü şifadır
iremtaha9 Emirin_Annesi10 sütüm depremde kesildi 2.5 ay emzirebildim bebeğim çok kötü şu an hastaneye götürsem delik deşik edecekler ömrümden 10 yıl gitti 1 gecede nolur dua edin hayatımda bu kadar ağladığımı hatırlamıyorum
Emirin_Annesi10 iremtaha9 ahh kıyamam rabbim yardımcınız olsun. Birdaha böyle birsey yaşatmasın inşallah. Nasıl oldu bebeğiniz ?
iremtaha9 Emirin_Annesi10 daha yeni giriyorum uygulamaya kusura bakmayın :) hamd olsun rabbime çok şükür iyileşti. İlk defa hasta olduğu için canımdan can aldılar sanki çok panik bi anneyim maalesef:( rabbim razı olsun bu arada hiçbir bebek çocuk hasta olmasın inşaAllah çok sağolun :)))
Emirin_Annesi10 iremtaha9 hepimiz öyleyiz ilk günler bizlerde öyleydik zamanla soğuk kanlılık geliyor onlara yetebilmek adına😊 Rabbim hiç bir anneyi evladıyla sınamasın