Tosbikannem Kızlar emziren anneyim bebeğimin 10 aylık olmasına 9 gün kaldı hafif burun akıntım boğaz ağrım var ve 2 gündür üşüyorum sanırım soğuk algınlığı nasıl önüne geçebilirim ilerlemeden sırf bu yüzden hastaneye gitmek istemiyorum
Smilee Tosbikannem ilk belirtiler başladığında mustela nın göğüs balsamı var onu kullanmak iyi geliyor. Bir de ballı ıhlamur rahatlatıyor. Pekmezli tereyağ da işe yarayabilir. Eğer bikaç gün geçmezse mecbur ilerlemeden doktora gitmek lazım. İlerleyince antibiyotik şart oluyor
Smilee Smilee ben bebeğiniz hastalanıyor zannettim 🤦♀️ aslında ıhlamur ve pekmez size de iyi gelir. Bir de yatıp terleseniz, toparlarsınız. Bunların hepsi yorgunluktan aslında. Biri sizi dinlendirse keşke Geçmiş olsun🌸