Kızlar iyi geceler yarın nasipse işe geri dönüyorum bebeğim 19 aylık oldu ama İçim içimi yiyor çok alıştım kuzuma birine bırakıp bi yere bile nadir çıktım 1.5 senedir işimde rahat ayrılmak istemiyorum haftasonum tatil 2 gün ama kuzumun hasretine nasıl dayanacağım ya da iş iyi gelir mi evde de bunaldım bir de işe gidince bebeğim beni unutur mu diye kurup duruyorum kafamda babannesi bakacak neler önerirsiniz çalışan anneler 🫤 kafamdaki kurguları nasıl en aza indiririm 😣