Skylifee006 ben bu senaryoyu yaşamamak için 18,5 aylıkken salça sürdüm göğsüme ve bir daha istemedi. Hiç ağlamadı sadece günde bir kez “anne meme uf oldu dimi” diye gelip sordu. 5 gün falan sordu bir daha sormadı unuttu. Ben ilk gün çok ağladım sizi çok iyi anlıyorum ama o şekilde ağlatmak yerine böyle bir yöntem deneyin isterseniz. Bir de alternatif olarak süt verin bir anda şıp diye yoksun bırakmak çok etkiler onu. Biberonla çocuk devam sütü veriyoruz biz her akşam uykudan 1 saat önce.