Sıcaklardan mı bilmiyorum ama geceleri park beşiğinde uyumuyor. Bu aralar sürekli dönmeye de başladı. Ben de yere bir şey serdim uykuluydu zaten dalar gibi oldu. Gündüz beşiğinde uyuyor ama bu kadar kıpırdamıyor. Akşam da halıda uyudu beşiğe koydum uyandı. Napsam akşam uykusuna gecişte sallasam beşikte sonra yerde mi uyutsam ?