minik_koalam Nesedemir61 merhaba, geliri düşük derken, eşim asgari ücretle çalışıyor, kiradayız 2 çocuğumuz var kaç defadır başvuruyorum reddediliyor, acaba biz dar gelirli kısmına mı girmiyoruz
Nesedemir61 minik_koalam bazılarını kabul etmiyorlar bende bilmiyorum valla düşünün mesela benim eşimin üstüne ev var ve sigortalı ama ben alabiliyorum
Brokolilim Nesedemir61 Ev + sigortalı diyorsunuz neden yardım alıyorsunuz ki siz gibi doyumsuzlar yüzünden evsiz + sigortasızlar yararlanamıyor çok yazık çok.
minik_koalam Nesedemir61 bizim üstümüze sadece borç var :) yani etrafımda da durumu bizden iyi olanlara çıkmış ama nedense bize çıkmıyor bir türlü
elagozlu35 o kadar başvurdum çıkmıyor eşim asgari ücret alıyor kiracıyız ama neden çıkmaz bilmiyorum gidip yerine başvurcam haftaiçi
elagozlu35 minik_koalam çok kötü ya haksızlık yapılıyor bazı tanıdıklarm evi var çıkıyor yine adaletsizlik
Tomris-Hatun elagozlu35 bazen sistemsel hatalar oluyor sen sosyal yardimlasmaya git yuzyuze yap benimde onaylamiodu sistem aradim abla buraya gelmen gerek dediler gittim basvuru yaptim 1 gun sonra onaylandi
Simaykck Valla bizde kirada oturuyoruz ben anlamadım kaç kere başvurduk red yedik 3-4 katlı binamız arabamız yok diye vermiyorlar galiba