Kızlar 11 aylık bebeğim var ek gıdada cok zorlanıyorum artık yemek yemek istemiyor yediğini kusuyor çorba muhallebi tarzı yediriyorum onu da zorla yiyor ağzını açmıyor agzına koyduğumda yutmuyor tutuyor tuttuğu zamanda midesi bulanıyor kusıyor burnundan geliyor hatta aşırı derece kusmaları var katı bişey yediremiyorum onları da kusuyor malesef beni sadece iki ay emdi biberon. Reddimiz de var sizinde bu zamanlar da bebekleriniz aynı olan var mı düzelir mi ben cok yoruldum hayattan zevk almıyorum artık cok mutsuzum birinin evine gidemiyorum kustugu için dışarı çıksam dışarda da yemek yedirmeye zorlanıyorum öğün sayımız da az 4 5 saat aralıkla veriyorum günde gece beslenmesi 4 aydan sonra kestim