Hanımlar iyi akşamlar uzun zamandır bel fıtığı ağrısı çekiyorum senelerdir diyebilirim kullanmadığım ağrı kesici iğne ilaç kalmadı fizik tedaviler vs fayda etmedi ameliyatta olmak istemiyorum daha 26 yaşındayım bana önerileriniz var mı çok yoruldum bu ağrıdan artık