5 yaşında bir oğlum var 1 ay önce kardeşi doğdu. Ve bir aydır büyük oğlundan cekmedigim kalmadı kıskançlıktan sürekli hasta ve hep ona onu sevdiğimi,i soylememizi istiyor. Aslında onunla daha fazla ilgileniyoruz. Bebeği emzirdigim için sürekli kucağımda onun dışında alt bakım vs derken vaktim onunla geçiyor. Büyük oglumada yetişmeye çalışıyorum ama yetersiz kalıyorum heralde. 1 aydır doğru düzgün bir şey yemiyor. Lütfen yardımcı olun siz neler yapıyorsunuz ?