Ben de ilk doğduğunda yaşadım ve yüzü çok kötüydü. Ben de isilik sanmıştım ama atopik dermatit dedi doktorumuz yani egzama sürekli tekrarlayan bir şey. Doktorum sürekli nemlendirmemi söylemişti. Yine geçmedi en sonunda nemlendiricimizi değiştirdi ve 2 günde miss gibi oldu. Biodermanın nemlendiricisini ve vücut yıkama jelini vermişti. Biodermanın nemlendiricisinin üstüne tanımam bu konuda bir kaç kişiye de önerdim kesin sonuç. Önceki nemlendiricimiz ecowell bu arada. Bebeğim şuan 5 buçuk aylık ve sıcaktan sürekli tekrarlıyor nemlendirmeme rağmen bir de her gün yıkıyorum ekstra kuruyor cildi o da etken.