Selam kizlar , bir konuda fikrinizi ihtiyacım var . Benim bebeğim 1 yaşına giricek 9 gün sonra fakat son 1 haftadır sağ elini ara ara başına koyuyor normal hayatta hiç bir sıkıntı yok fakat ara ara bunu yapıyor. Bende son zamanlarda o kadar çok hastalık duydum ki çocuklarda Allah korusun insanin aklına binbir türlü şey geliyor. Zaten kontrole gidicez 2 hafta sonra fakat bu hareket dişten dolayimidir yada bilincsizmi yapıyor acaba ? Böyle bir durum yaşayan oldumu ? Yada ben mi kuruyorum kafamda ? Çözemedim 🥺