Muhsmmet0968 40 gün sonra kontrole gidin doktorunuz öle dedyse başka bı doktora gidin kontrole aratrip özele de gidebilirsiniz kontrol önemli haff kanamalar olabilir. Fon makinesi kullnmayin batikon sürün gece yatarken . Ve iç çamaşırı giymeyin pmuklu bir sortunuz varsa onunla yatın hava alsın batikon başta yakar ama orası hep nemli kalicagi için kurutup atmasi lazım gün içinde pamuklu iç camasi kullann 40 gün içinde atması gerekiyor bana doktorum öle dedi banyo yaprkn oraya tanzikli su tutmamaya özen gösterin ılık bir suyun içine oturun 15 dakika bekleyin alaturka tuvalete otrr gibi otrrsanz dikisleriniz gerilecek ılık suda olduğu içinde canınızı yakmadan çıkabilir sonra peçete ile silin ve batikon sürün zaten orda bir skntı olsa ağrıdan duramazsiniz yürümede sknti çekersiniz ve dikişli tarafı şişer kaynayıp kaynamadigini anlayabilirsiniz kaynamaya başlaması her insanda farklılık gostrr kaynadığı için atar yavaş yavaş daha sonra 40 gün sonra ilişki esnasında atabilir sknti yok derse ilişki esnasındada atar