Kızlar 27 günlük bebeğim var. İlk zamanlar emmek istemez uyumak isterdi zorla emzirmeye çalışıyordum şimdi 2 gündür emmek istiyor. Sürekli memede ama bu seferde goguslerim yupyumsacik oldu doyuyormu doymuyor mu anlamadım. Bezi cisli çişini yapiyor. Salı günü kontrolumuz var. Ama size sorum emdikce çoğalır mi süt yoksa hep böylemi gider 🫣🤔🙄