3 aydan sesleniyorum.. hala aynı değişmedi değişmeyecek diye korkuyorum, yemin ederim gece uykusu diye birşey yok hayatımızda neredeyse
Gündüz gece ayrımı yapın diyorlar ama gündüz uyutmadığımda gündüz + gece uyumuyor bu seferde hunimi takmama çok az kaldı :D
Gündüz uyumak istiyor oda uyumak denirse parça parça 40 dk falan
Gece ömrümden ömür gidiyor kucakta uyuyacak ve sürekli hareket halinde olacak
Şuanda 20. Kez yerine koydum ağlıyor kucağıma alıyorum susuyor tekrar koyuyorum ağlıyor döngüsüne girdik . Ayağımla sürekli beşik sallıyorum ancak öyle
Şu mesajı bile kaç postada yazdım ya resmen çıldırmalık , yazana kadar 3 kere uyandı ahahahah :D şuan ayağımla beşik sallıyorum bıraktığım an uyanacak biliyorum
Allahım sen bizlere yardım et çok zor gerçekten