Selam , kızlar 49 günlük bebeğim neredeyse doğduğundan beri kakasını kendi yapamıyor ağlaya ağlaya ıkınıyor sancılanıyor ya acillik olup lavman yapılıyor yada ben evde zeytinyağ vs uyarmak zorunda kalıyorum yapınca kakası sıvı katı değil ama uyarmadan da yapmıyor acaba neyden kaynaklı mama Sma comfort mamayı mı değiştirsem ?