26 aylık kızıma aylardır tuvalet eğitimi hakkında konuşuyorum kitap okuyorum tuvalet şarkıları dinletiyorum. Lazımlık aldım anlattım. Lazımlığına kıyafetleri ile oturmayı çok sevdi. Kakasını hep aynı saatlerde ve aynı yerde saklanarak yaptığı için önceki gün bezi çıkalım dediğimde çıkar dediği için dün tuvalet eğitimine başlattım. Dün 2 kez lazımlığa yaptırabildim çişini geri kalanı üstüne yaptı fakat bugün 1 kez bile denk getiremedim ve bugün sabah hasta gibi uyanmıştı. Üstüne ilk kez kakasını gördü ve çok korktu çok ağladı. Ben hiç kızmadım güzelce konuştum. Bana söyle yoksa üstün ıslanır hadi çiş yapalım gibi. Sabırla temizledim. Ama hasta gibi olması kakadan korkması ve bugün daha kötü olmasından dolayı bezini geri bağladım dün gecede bezlemiştim. Acaba bu olumsuz deneyim kızımda travma yaratır mı? Bir sonraki denememizde daha kötü olur mu? Yoksa devam mı etmeliydik çok erken pes ettim ne zormuş tuvalet eğitimi 😔 anneliğimde en korktuğum ve en titizlendiğim konuda başarısız olmak beni çok üzdü