Uckisilikaile Htcmhmtalkml minikkoalanınannesi halime hanımdan eğitim aldım. 3 ay oldu nerdeyse aşırı memnunum. Tavsiye ediyorum. Uykuları düzene girince herşey daha güzel oldu :)
Mrvsmt2502 Htcmhmtalkml Nereleregidem Bi dünya para vereceğinize tracy hogg bebek sorunlarına mucizevi çözümler kitabını alın okuyun ya da iyi uykular tatlı rüyalar kitabını okuyun. Uyku eğitimi satanalr bu iki metodu anlatıyor zaten. Okuduktan sonra bebeğinizi en iyi tanıyan sizsiniz nasıl ilerlemeniz gerektiğini anlıyorsunuz bazen 1 metod yeterli gelmiyor
Eessiinn Htcmhmtalkml Eğitim aldığınız kişi çok önemli. Ben oğlum 6 aylıkken İlayda hanımdan (Tavşan uykusu) eğitim aldık oğlum şu anda 23 aylık iyi ki almışız diyorum. Hayatım düzene girdi.
Dennn-- Dennn-- Uckisilikaile benim bebeğim 3 buçuk aylik uyku sorunumuz var.sabah 7 de kalksa bile akşam 12 dən öncə gecə uykusuna gecmiyor.uyuyor yarim saat sonra uyaniyor gündüz uykularida hep böyle. Gündüz ilk uykusunu sadece 1 buçuk saat yapiyor.
Omerinannesj Mmah kimsen aldınız acaba eğitimi Bnde düşünüyorum da ağlatmak istemiyorum almayalım o kişiden
Uckisilikaile Dennn-- şuan muhtemelen 4. Ay atağı içinde atak zamanları bebekler için zorlayıcı biraz. Atak zamanınız bitince eğitim almanızı öneririm. Zaten çoğu eğitimci en ideal zamanın 4. Ay atağının bitimi sonrası olduğunu söylüyor
Zehra2205 Htcmhmtalkml ben aldım ama bitiremedim. Kızım ağlama krizleri geçirmişti. Hatta yatağından korkar olmuştu. Yatağını değiştirmek zorunda kalmıştık. Eğitimi bitirmedim tabiki. Şimdi düşünüyorumda ne kadar akılsız mışım. Ağlayan bir bebeği kucağa almamak bir kalıbın içine sokmaya çalşmak ne kadar acımasızmış. 13 aylık hala uyku sorunumuz var ama İllaki uykusuda zamanı gelince düzelecek. Zaten ne kadar süre koynumuzda olacaklar ki.
Uckisilikaile Tugcemontes 19. Hafta atağı zaten 4.ay atağının son haftası. 4. Ay atağı 14,5 ve 19,5 haftalar arasını kapsıyor. Bu 5 haftanın herhangi bi haftasında atağın pik yaptığı zaman oluyor. O yüzden 19,5 haftanın sonunda eğitim öneriliyor
Sonaypin Melek uykuda hesabından eğitim aldım. İlk günler bebiş zorlandı. Haklı tabi sallayarak uyutulueken gel kendi kendine uyu dedik. Ama 2.günün sonunda uyku arkadaşı ile rahatladık. Eğitim bitti. Uykusu düzene girdi. Bayramda evden tatile geldik. Yerini yadırgadı ama buraya da alıştı. Yine rahat uyuyor. Eğitim şart diyorum
Uckisilikaile Yavrum_veben2 evet öyle 5 haftalık sürecin 1 haftası en zorlayıcı kısım yani atağın pik yaptığı hafta. Bu zamanları kimi bebekler biraz daha kolay atlatırken kimisi aşırı mızmız huysuz kucak bağımlısı meme delisi uykuya direnen inatlaşan vs gibi durumlara giriyor. Atak haftası bitince yavaş yavaş düzeliyorlar. Bu zamanlarda biraz daha sabırlı olmak gerekiyor.