Ucminikannesi 17 günlüğüz günde bir kere mutlaka tüm içtiği sütü fışkırarak kusuyor oda bende süte bulanıyoruz bu normal mi? Bazen sütün yağını kustuguda oluyor az bişey ama bu türlüsünü diğer iki çocuğumdada gormedim size sormak istedim hanımlar 🤷🤷
designermoms Ucminikannesi merhaba benim bebeğimin bir haftalık kontrolünde doktora söyledim reflü olabilir dedi şurup verdi şuruba başladığımızdan beri kusmuyor dün dışardaydık mesela içiremedim akşam kustu yine Fışkırarak kusma reflü olarak geçiyor diye biliyorum
Berikoko Ucminikannesi alerji olabilir onbir daoktora gittim önemsemediler sonunda biri bildi alerjide fışkırarak kusma oluyor