Mrvaydn_ evet bende okudum stres olma ihtimali nedir bilemedim. Kuzenım İn yeni bebeği oldu büyüğüde kızımla yasıt 1 hafta onlarla kaldık. O yüzden mi acaba diye düşünüyorum.. Bebeği kucagıma alınca cok tepki verdi ondan sonra cok huysuzlaşyı hiç yapmadığı seyleri yapmaya başladı ama bilemedim. Suan gözlemliyorum. 😣
Eğer ondanda 4 ay sonra kendi kardeşimde olacak işimiz zor 🤷😣