KıZımı kırkı çıktıktan sonra ultrasona götürdüm kalça çıkığı var dendi 1 ay çift bez kullandım sonra kontrole götürdüm pavlik bandaj taktılar o kızımı çok zorladı bandajı değiştirdim 1.5 ay takılı kaldı tekrar kontrole gittik takmaya devam dedi yani her bi doktor farklı şeyler söyledi 2.5 aydır bandajla sıkıntı yaşıyor kızım ha bu arada bunlar yaşanırken 4 doktor gezdik her biri cins işte rabbim kimseye göstermesin