Besteclkrulkby Ben ilk geceden basladim zaten konusabiliyor kendini ifade etmesinde problem olmuyor cok fazla pişik oluyordu sicaktan ve beze olan alerjsiinden dolayi bende bezini cikarirken anlattim bu bez canini yakiyor seni tuvalete goturmemi istermisin diye sonra tamam dedi gece hic bez baglamadim 15 dk yarim saat ara ile uyandirdim tuvalette gittik ilk gun bir kez kacirdi Sabah kalktik kulot giyelim bez baglamayalim dedim sonra cisin gelince anne cisim geldi de yada tuvalete gidebilirsin dedim balkonda daha cok oynadığı icin lazimligi balkona koydum oraya gitti yapti geceyi tamamen duzeltti hic kacirmiyor sabah kupkuru kalkiyor hemen uyaninca tuvalete götürüyorum gun icinde de 30 dk ara ile goturuyorum dun de iki kez altina yapti bugun bakalım 😏