Serifeavci benim bebeğimde bir seyahatte 2 gün kullanmak zorunda kaldığımız dalin şampuan yüzünden egzama olmuştu. Kafa derisi ve yüzü kızarıp kuruyup bir türlü geçmiyordu. Sürekli pütür pütürdü, sönüp geri tekrarlıyoru. Doktorum en fazla 3 gün kullanabileceğimi söyleyerek kortizon içerikli bir merhem vermişti ve o gece sürdüğümde, sabah suratı eski haline dönmüştü. Merhemi 2 gün kullandım ama bıraktıktan birkaç gün sonra hafif kabarıklıklar tekrar olunca çok araştırarak Mustelanın Stelatopia kremini aldım. Çok şükür ki geçirdi çünkü devamlı kullanabiliyorum. Kuruluğa da aşırı iyi geldi. Bir denemenizi tavsiye ederim ben çok çok memnun kalmıştım :)