Metemelekk Ağzıma ne atsam gaz yapar mı diye düşünmeden edemiyorum 🤣 yarın 1 haftalık olacak ama yine de ne yesem yine yemesem diye düşünüyorum sizde böyle misiniz 🤣
ElifDefne3535 Metemelekk kuru fasulye ve nohuttan uzak durun birde sütten gerisi sıkıntı değil bence 😄
minnosanne0 Metemelekk deneyerek bulacaksın gaz yapanları ben asla nohut, lahana ve mercimek yiyemiyordum yediğim günün gecesi kabusa dönüyordu
Metemelekk ElifDefne3535 valla ne bileyim ilk çocukta çok gazdan çekmiştim o emmemişti ama oğlum emiyor ondan çok dikkat ediyorum 😅
ikibebebiranne_ Yenidoğan doktorumuz herşeyden yiyip süte gecirmen lazım bebegede geçsin derdi onu yemiycem bunu yemiycem deme herşey gaz yapar aç kalırsın dedi gerçekten de internetten bakın hemen hemen herşey gaz yapıyor meyveler bile .
ElifDefne3535 Metemelekk ben dikkat etmedim açıkçası hâlâ da etmiyorum 6 aylık olduk ama sadece nohut ve kuru fasulye yediğim zaman kızım çok fena oluyor bende yememeye dikkat ediyorum artık 😊